Toegankelijkheidsverklaring
Toegankelijkheid bij Fit Piggy
Bij Fit Piggy vinden we het belangrijk dat onze website voor iedereen toegankelijk is, inclusief mensen met een visuele, auditieve, motorische of cognitieve beperking. We streven ernaar om onze website in overeenstemming te brengen met de internationale toegankelijkheidsrichtlijnen: de Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1, niveau AA.
Stand van zaken
We hebben maatregelen genomen om de toegankelijkheid van deze website te verbeteren. Toch kan het voorkomen dat bepaalde onderdelen nog niet volledig voldoen. We werken voortdurend aan verbetering.
Deze website is grotendeels toegankelijk.
Laatste beoordeling: 28-06-2025
Laatste update verklaring: 28-06-2025
Wat hebben we gedaan?
- Gebruik van duidelijke kleuren en voldoende contrast
- Teksten en koppen zijn logisch gestructureerd
- Afbeeldingen worden zoveel mogelijk voorzien van alt-teksten
- Website is navigeerbaar met het toetsenbord
We hebben een interne toetsing uitgevoerd op basis van:
- Automatische controles (o.a. Lighthouse)
- Handmatige toetsenbordtests
- Visuele focusanalyse
Probleem ervaren?
Ondervindt u problemen met het gebruik van onze website of is er iets niet toegankelijk? Laat het ons weten! Wij helpen u graag.
📧 Mail ons via: info@fitpiggy.nl
📄 Vermeld waar het probleem zich voordoet en welk apparaat of browser u gebruikt
Meer informatie
Veelgestelde Vragen
We streven ernaar om alle orders de volgende werkdag te versturen. Door de groei en omdat wij met verse producten werken, kan het af en toe een paar dagen langer duren.
We verzenden met DHL, tenzij je zelf kiest voor DPD: je ontvangt een track & trace code nadat je pakket is verwerkt. Deze vliegt soms in de spam!
LET OP: Zodra we het verzendlabel afdrukken, ontvang je de track & trace van DHL. De status verandert zodra DHL het pakket heeft gescand en ontvangen.
Het kan gebeuren dat je pakket vertraging oploopt bij de vervoerder. Dit is zeldzaam, maar ligt helaas buiten onze macht.
Pakketten worden vers verzonden, het is geen probleem voor de houdbaarheid van het product als de verzending een paar dagen vertraagd is.
Onze klantenservice staat voor je klaar via info@fitpiggy.nl. Wij vragen een onderzoek aan bij de vervoerder, vaak weten ze je pakket nog te traceren!
Mocht deze niet terug te vinden zijn, zorgen wij voor een passende oplossing.
Onze producten versturen we in een doos met extra beveiliging, zelfs met deze bescherming is de reis nog wel eens te heftig.
Hierdoor kan het zijn dat jouw producten beschadigd of gesmolten aangekomen zijn.
In dit geval mag je een foto maken van de producten en de verzenddoos en sturen naar info@fitpiggy.nl. Dan gaan we samen op zoek naar een passende oplossing.